Monday, June 1, 2009

Suke Sgt Nih!!!!

Owh yeah...
Mngu nih aku kne duk jek kt *** midvalley...
Bunyi mcm bes...
Dkt midvalley kate kan...
Bes jugak r...
Tp tak bes nye:
a)tak de access tenet langsung (kt ofis pun tak de, tp at least ade email)
b)ade wireless tak slalu 'low' n 'no signal' (kak nora, mane boardband nih?hehe)
c)aku rs minggu depan aku da lupe cm ne nak ckp dgn org sbb kat cni aku duk diam2 jek..serius diam punye beb...

Bes nye:
a)lunch kat midvalley tuh...
b)cuci mate mantap jugak...hehehhe
c)ain, aku leh bakar duit (trn jek bwh *** nih trs maybank.mcm galak kan aku kuar kan duit jek..hehhe)
d)leh cabut awal (tp kne tngu cho smpi jugak..tp yg penting boleh cabut awal)
e)keje aku edit gambar jek gune software yg begitu mengasikkan yg telah di kenal kan kpd aku oleh cik qemmal :D

Tp wahhh....
Ngantok giler nye...

FYI: di sebabkan tak de tenet yg sengal, aku tepakse draft karangan ini pd pukul 4.30 ptg...hhahahaha...

lihat lah itu...serupe tak yah ade wireless..
huh....
Aduh...
Nak broadband nye.....!!!!!

Blm pukul 5.15 lg aku da siap2 kemas nih...
Hehehehhe...
Tapi byk destinasi aku...
Ke maybank dan cimb...
Nak urus kan kewangan aku yg berjuta2 itu...
hahahhahaa.....
Off I go....

3 comments:

WNA said...

ape lagi,share la gmbr yg tekah diedit kat sini :P

e.i.n.e. said...

sile lah bakar duit. hahaha! tengah sale nih. ko nih, dah kat midvalley bukan nak ajak aku. umah aku sekangkang kera je dr midvalley tuh.

DIL said...

igt kan tak bz...
rupe2 bz...
hahahahha...
da xsempat nak update blog yg bergambar :D