Tuesday, January 11, 2011

Pesuruhjaya Sumpah

Ai mak aiii...
Jenuh juga lah hari nih...
Haish...
Dari zaman jepun dulu aku dok mencari mana ler Pesuruhjaya Sumpah nih (ok, aku metafora aje..Bia ler)
Sebelum aku merapu dan merepek lebih panjang..
Untuk sesiape yang nak mencari, ade 1 dekat Jalan Tun Razak..
Bangunan Tokio Marine, belakang Megan Avenue
Tingkat 16
Lee Hishamudin name firm tuh
Name Pesuruhjaya Sumpah tuh, Abdul Azizni Abu Bakar
Kalau nak contact, 03-2161 2330
Wah...
Lengkap sudah bagi...
Mane ler tau ade orang yang macam aku nih...
Tergagau-gagau nak cari nye..
FYI, aku dah tanye yek...
Untuk dapat kan cop Commisioner of Oaths nih, kene pename tuh datang sendiri
Sebab kene sign depan die..
Especially if it involes money...


**nota kaki:
mengape aku kene bersusah payah mencari cop ini, sile tunggu...
sekarang rase macam malas nak cite..
**nota kaki lagi:
tengkiu kak nora...bagi no tepon pesuruhjaya sumpah kat sri rampai tuh...
Dil tak tepon pun...hehe
Peace kak nora.. I lap u...
mmmmmuuuuuuaaaaah

2 comments:

Jazlin said...

thank youuuuuu

hanan hanim :) said...

thanks, sngt membantu :)