Wednesday, January 19, 2011

Hati Ini




Semalam.....
Dapat perkhabaran yang agak excited...
Nasib baik ada ibu ayah dengan cho...
Respond yang menarik dan best mereka bila aku kongsikan perkhabaran itu...
Selain diorang, aku exicted juga nak share dengan DIA...

Try calling DIA...
Tak angkat...
Mungkin tertidur depan tv..
Kebiasaan nya memang DIA macam tuh...

**halamak....tengah terdengar lagu jiwang plak..dem!**

Pukul 12 TENGAH MALAM...
Aku yang degil lagi tak paham bahasa ni,hantar pulak sms kat DIA..
Hish....
GAnggu tidur orang kot...
Sengal!

DIA call jugak...
Dalam keadaan DIA mengantok...
Maaf DIA...

Aku?!
Terus excited!

Boleh saya foward kan perkhabaran exicted yang saya dapat tadi?!
*dengan rasa extravaganza punya exited nih*

Esok jek lah...Dah nak tidur nih

Ape opposite untuk extravaganza?!
Aku terdengar bunyi kaca pecah....
Praaaannnngggg (wahh....exaggerate nye aku...huhu..sedih nih)

Ari nih da esok...
Tak mahu lah cerita dah pada DIA...
Dah kecik hati...
Tak mahu cerita!
Semalam, aku mahu DIA tahu!
Mahu hanya DIA orang kat office yang tahu...
Dan dah hari ni yang esok semalam..
DIA tak tanya pun...

Bila sampai office, bukan pada DIA yang aku share kan...
Tapi orang lain...
Seorang orang lain...

Tak salah kan aku kecik hati?
Too much sangat ke untuk aku kecik hati?
Terlalu mengade2 ke untuk aku kecik hati?!

Yang pasti, aku kecil hati...


**erk...perkhabaran itu baru memanggil tadi...betul ke jadi nih...halamak..nerves aku...erkk lagi**

No comments: