Wednesday, June 10, 2009

U-turn Untuk TaliponBiru

Untuk taliponBiru yg comel ini, aku terpakse patah balik umah...
Alkisah...
Disebabkan minggu ni ade lah cuti skolah...
Jadi aku dgn cho dgn malas nye dan suke rie nye kuar umah lambat...
Alah...
Lambat 5 minit jek...
Sebab cuti skolah make jln pun tak jam...
Alhamdulilah...
Bes nye...
Anyway (aku nih suke merapu ler..hahahaha...mmg da tau kot)
Da smpi dpn ofis cho, nak turun kete nak pegi breakfast nih..
Cek poket, tgk2 fon tak ade..
Hahahahaha....
Tetinggal kat umah....
Nasib baik cho tak bebel2...
Siap die ikut aku patah blk umah tuh...
Hahahahaha....
Bongek tul aku nih...
Sepnjg perjalanan kali petame, dgn konfiden nye aku rase fon ade dlm poket aku...
Rupe2 nye tak ade...
Hahahahaha lagi...
Di sebab kan cuti skolah yg bes, aku manage anta cho g ofis on time...
Tp aku smpi midvalley lmbt skit (owh yeah...aku msh di cni...tak siap2 lagi keje aku)
(mane nak siap, sibuk update blog plak..Hahahahahaha sekali lagi)....
Entry nih nak cite pasal TaliponBiru jek...
Kalo cite pasal keje aku:
BUHSAN...
TAK DE KESUDAHAN NYE....

Aku dgn berat hati menyambung membuat report....
Sungguh menyampahkan.....



No comments: