Sunday, June 7, 2009

Kawan Lama...



Nor Ayuni name die...
Kawan aku dari sekolah rendah...
Skrg die kat Australia...
Sambung blaja..
Amik medic...
1st time aku ym dgn die since Amin past away...
She send her condolence...
Thanx...
Pendek jek conversation kitorg...
Tapi die sempat share phrase nih dgn aku
"apa yg ada dsisimu akan lenyap, & ape yg ada d sisi Allah adalah kekal. & Kami pasti akn memberi balasan kpd org yg sabar dgn pahala yg baik dr apa yg telah meraka kerjakan"... (An Nahl:96)..
Deep meaning kate nye...
Betul lah kate die...
Sempat jugak die pesan pada aku supaya enjoy life...
Life's short kate nye...
Betul...
And to add that up:
Live life to the fullest
That's what amin did thru his last moment....
Terima Kasih Allah kerana berikan aku rakan2 yg baik untuk terus memberi aku semangat...
Aku bersyukur...
Alhamdulillah....

1 comment:

ed said...

cool la gambar tu...orgnye tak perasan sanggat