Friday, June 5, 2009

Ujian Allah...


Pagi td aku br dpt perkhabaran dr biela kwn tikl aku...
Biela bg tau aku ayah yatie meninggal..
Yatie kwn tikl aku...
Antara kawan aku dr tikl yg aku baik...
Terkejut aku...
Baru rabu ari tuh aku ym dgn yatie...
Yatie about to tell her problem with that human being...
Tapi terpause sbb aku dgn die nak mandi..
Then pas mandi aku terus tido...
Tak sempat balas ym die..
Rase sedikit bersalah plak aku....
Anyway, aku rs ayah die tak sakit..
Yang tak brape sihat that human being punya mak...
Siap susah payah yatie jage that human being punye mak yg kluar masuk hospital sume...
Aleh2...
Allah yang menentukan segale2 kan...
Harap tabah dan sabar menghadapi ujian Allah ini yek yatie...
Allah lebih menyayangi.....
I know u r strong...
Of coz u r..
Coz u r my fren..
Al least yatie tak perlu lg fikir prob die dgn that human being tuh...
Now that human being will be the least of yatie's problem ( I hope)...
Takziah untuk yatie n family....

1 comment:

WNA said...

takziah pd yatie n family.

yatie deserve someone better than that human being.