Sunday, February 27, 2011

Teater Terima Kasih Cinta


Tengok dengan Tortis saye :)


Masa untuk teater....

Jumaat hari tuh aku meluangkan membazirkan duit masa...
Aku beli tiket yang RM70 aje...
Boleh ler...
Panggung tak penuh macam mase aku tengok teater tun mahathir dgn teater uda dan dara ari tuh...
Nape eh?
Walhal mase aku beli online tuh, banyak jek yang sold out lah tuh

Kisah Cik Rubi dgn Cikgu Ilyas:
Safura dgn Latif Ibrahim

Airin dgn Haris:
Norish Karman dgn Tony Eusoff

Taufik dgn Arianna:
Vince dgn Nadia Aqila (yg nih aku search, sebab aku tak kenal die)

Azlan dgn Azura:
Sajiri (KIUT!!!!) dgn Faradiya

Dian dgn Dhani:
Deja Moss dgn Anding

Ok...
Ape pandangan aku?!
Hmmmm....

Vokal:
Mantap...
SEMUA!

Lagu:
Not bad...
Best...

Actor and actress:
Ok
Yang funny dan mantap bagi aku ialah Latif Ibrahim.
KIUT ok!
Orang tua yang KIUT!
Hehehe...

Sajiri:
SMART!
dengan blazer pink nye...
Sekali lagi: SMART!

Watak extra tak ramai...
Yang aku prasan banyak budak2 AF.
Aku nampak Akma, Qaud dgn Eliza...
Mase agak mula dalam setengah jam tuh aku perasan ade sorang extra nih yang tak brape nak kurus, kurus SIKIT jek dari aku punye lah KIUT die menari...
Mantap tuh die menari....
Lincah abis lah...
Siap aku fokus kat die lagi mase semua menari..
Siap aku tak fokus pun tak watak2 utama...
SEKALI.....
Lahhhhh.....
Eliza rupe nye....
Tak brape nak kurus lah die...again, kurus SIKIT dari aku...huhuhu
Hmmm...
Lepas dah tau, dah rase tak brape kiut...
Sorry Eliza....

Qaud dgn Akma best
Qaud paling best lah...
Die punye menari dengan menyanyi, BEST...

Sepanjang aku tengok teater nih, aku try kaitan dgn movie nye...
Hmmm....
Penat...
Sebab macam susah jek...
Lagi baik kalau tak tau movie nye macam mane..
Sebab senang nak fokus...

Nak tanye skit...
Norish Karman tuh duk Amerika 10 tahun ke?
Sebab ascent nye kalah orang Amerika....
Bukan British ascent, tapi Amerika ok...
Kalah Faizal Tahir lagi...
Then again, aku nih orang kampung..
Mane ler reti sangat kan ...

Ok...
Dah panjang sangat merapu....
Overall...
Hmmm...
Nak kate best pun tak lah best sangat..
Nak kate tak best sangat pun best lah jugak...
Tak tau lah nak bagi rating berape..

Aku rase teater nih semua tak same...
Depend pade orang yang tengok minat ape...
Macam aku nih, larung jek semua...
Cume kalau bagi tiket free kat aku, aku bagi orang lain lah....
Bagi orang lain pulak tengok...

**Pendapat En Tortis juge begitu....Lebih kurang lah..Kot...Rasenye**

No comments: