Sunday, February 6, 2011

Adventure Sunday

My day starts with sending adik to Shah Alam...
Balik penang dengan kawan die..
Bas kul 12.30...

Everything seems to go with the flow so far...
Sampai shah alam, amik tortis..

**Tortis sebagai pemandu pelancong sebab nak hantar adik dekat Seksyen 17 yang tak tau kat mane tuh**

Ok...
Lepas amik tortis, brunch kat Pak Li Kopitiam...
Chicken Chop die sedap at first, pas tuh muak sebab banyak goreng dengan tepung...

Ok2...
Back to the adventure.....

Tunggu punye tunggu dekat seksyen 17 tuh, bas adik yang pukul 12.30 tak muncul2...
Dah 3 kali aku dengan tortis pusing2 shah alam...
Sampai dah tak terkire roundabout shah alam nih....

By the way, kawan adik beli nih bas MAJU EKSPRESS yang harem lagi kurang hajar!
Dah pukul 3.30 bas yang kul 12.30 tak sampai2 lagi....
Aku selaku gengster kampung nih dah nak hentak kepale botak mamat kat kaunter tuh...
Aku nak refund balik...
Tergamak die kurang hajar dengan aku!!
Haish!!!
Refund tak dapat.
Aku yang panas baran ini telah buang tiket itu depan muka die!
Puas jugak hati...
Mase tuh...
Yang bongok nye aku, dah buang cam ne nak saman ke atau ape2 saje yang berkenaan sebab bukti telah buang...
UUUwwwwaaaa!!!!
Sangat BONGOK aku!!!

Nasib baik ade tortis selaku penyejuk hati **wink wink** yang menyejukkan hati yang sedia panas ini...

Ok....
Finally, aku suruh jek adik balik..
Amik aje tiket esok pagi..
Ok...
Setel!
Esok amik bas Plusliner kul 10 pagi....
Beli dekat KTM lame...
Itu pun setelah masuk jalan duta yang sangat ramai umah manusie...
Sangat ramai, sehingge takde tempat nak berhenti...

Ok...
Motif penulisan entry kali ini adalah:
Kawan2...
Sile jangan naik@beli@sebagainya bas MAJU EKSPRESS nih!
Sangat KENCH ok!!!!!

**Ibu ade pesan jangan beli tiket bas yang takde name nih**
**Sile dengar cakap ibu dan ayah anda ok**
**Mulut mereka ini sangat masin ok**

**SEKIAN**

No comments: