Monday, February 7, 2011

Green Hornet



**pagi2 lagi puan boss telah mencari kulinye ini**
**ape yang kulinye ini mahu buat hanye update blog**
**Memang aku makan gaji bute...haha**
**Sekali sekale datang idea yang mencurah2.Bukan selalu2 kan**



Hari itu....
Khamis yang lalu...
Aku tengok Green Hornet..
**Aku baru tau Hornet tuh maksud die tebuan.Korang tau?**
Tak mo buat sinopsis nye..
Cume nak komen aje..

First of all Cameron Diaz..
Dem she looks old...
Erk...
I dont think she's hot anymore..
Seriuosly she looks old...
Dah tak de heroin lain nak amik eh?
Paling tak boleh blah bile Jay Chow dengan Seth Rogen berebut diorg...
Yakss...
Berebut orang tua..heh!

Jay Chou?!
Hmmm....
Ok kot..
Aku rase die yang hidup kan cite nih..

Seth Rogen?!
CRAP!!!!
Tortis bising dari mule cite nih start sampai abis..
Macam mane mamat yang selalu berlakon cite klakar nih boleh jadi hero..
Memang tak boleh!

Tortis kate kalo dari 6 bintang, die nak bagi 2.5 bintang jek...
Ok gak tuh...
Kalo aku, nak bagi 0.5 bintang jek

Btw, aku tengok 3D ok..
Kat wangsa walk..
RM20 1 tiket..
Sangat tidak berbaloi ok...
Tapi Black Beauty die memang beauty lah...
Action die menarik...
Gadjet die menarik..
Best!
Cume cite die memang tak menarik lah...

Conclusion:
Seth Rogen tak best.
Cameron Diaz OLD!!!!
Jay Chou COOL!

No comments: