Sunday, June 6, 2010

Legenda Budak Setan



Tah lah nak komen ape pasal cite nih...
Tak tau jugak nak kate menyesal ke tak...
Yang aku tau cite nih penuh sgt...
Die compress dlm mase tak sampai 2 jam...
Faidz teman wayang a.k.a incik boipren yg sgt baik lyn aku nk tgk sgale cite kate byk sgt konflik nye...
Whats next kate die....
Aku pun tak ingat sebenarnye exactly mcm mane cite dlm novel..
Yg aku tau,aku fanatik novel ahadiat akashah kot dlu...
Tak tau bape bintang nak bagi..
Serius,bile kuar wayang aku tak de rase pape...
Recommendable ke tak pun tak tau nak cakap...
Kesimpulan nye, AKU PUN TAK TAHU....
hAHAHAHA...

2 comments:

e.i.n.e. said...

berani mati punya kenyataan nih. kalah artis. no komen kunun. hahaha!

aku yg DIL said...

hahahaha...hohohoho..hehehe