Monday, June 7, 2010

Weekend Itu...






Sangat suke mereke yek....
Ini faiz,cho dan kak shima..
Aku tukang amik gambar ler...






Ni ari jumaat..ke i-city shah alam....
Cho yg nak sangat amik gambar nye...
Cantek utk amik gambar...
Nasib baik ade kak shima selaku tukang amik gambar..
Harap kan cho,hahahahha....
Harap maklum...




Ini hari sabtu...
Ade 2 wedding...
Satu kat wangsa maju,ade orang kt ofis aku anak die kawin ensem anak die
Tapi tak de ambik gambar...
Nih wedding ke2 kat ukm
Halina a.k.a lin
Member skolah Puteri Titiwangsa dulu...
Aku sampai lambat, member2 lain sume da balik...



Kembar seiras...



Ini pula hari ahad....
Time kasih kepada kak anim kerne beri tiket skyway yang pree...
Tak penah plak aku pegi naik genting nih tapi tak masuk theme park die..
Rupe nye banyak bende boleh buat...
Hehehe...
Betul ape...



Kesimpulan nye:
I had a gaaaareat weekend...
Weekend yang penuh dgn makan jua :D

7 comments:

teman said...

sapa faiz? knp pic dia lbh bnyak diupload? jeng. jeng.. jeng

teman said...

aku lg.. eh i-city mmg ada lampu2 cam nih aja ek? aritu da sapa tah tnya aku penah pegi x? dia cakap cantik.. dah tngok pic ko pun dah ok.. terima kasih ya..

DIL said...

faiz itu org yg akan share peti ais dgn dil..insyaAllah...hehe..
dil pun br tau i-city tuh...
cantek kan?!nnt dtg,jom pegi amik gmbr...

auramerah said...

faiz="org yg akan kongsi peti ais ngan dil"...huhuhu..
bila si faiz nak belanja mkn kat chillis tuk org2 yg kene kuar duit beli peti ais tuk dil n faiz share tuh...

DIL said...

hahaha....salah ke statment aku nih?!haha lagi...
konfem dpt peti ais dlu br blanje kot...skali lg hahaha

teman said...

dil dapat peti ais dulu=dil kawin dulu?

uwaaaaaaaaaaa...

lutut dah ketaq..

DIL said...

hehehe kak kr...
insyaAllah..kalo ade jodoh..
lmbt lg..mane tau korg dlu ke...hehe