Wednesday, June 16, 2010

Things I Hate...

Hari Selase ade hari puake yg aku suke
Sebab:
1)2 minggu skali pade hari slase aku perlu ke JB..iye tentu nye utk jln2 TAK KAN LAH KEJE KAN...
2)Iye...aku perlu drive sorg2 pergi dan balik dan IYE aku sgt suke dan IYE aku memang TAK penat langsung ape tah lagi mengantok
3)dan alasan2 seterusnye yg malas aku nak senaraikan lagi....

Perkare yang SANGAT aku tak suke bile drive kat highway:
1)Jangan duk lane kanan kalo agak2 nak jln macam siput sedut
2)Bile aku duk lane kanan, kete yg dtg dr blakang laju macam tacometer die cecah 350 km/h dan plat kete nye bermule dr 'S'...hmmmmmm

Untuk perkare pertame itu; aku rase kete depan aku bwk mcm siput sedut....
Skali tgk tacometer aku da cecah 150 km/h rupe nye...
Hehehehe...
Laju ke?!
Tak lah laju sgt kan?!
Hehehe skali lg...
Shhhh...jgn bagitau ibu..hehe...
Faiz pun kate laju tuh...Die pun tak penah bwk selaju tuh..
Tp die kan tortis...hehehe...

Dan yg terbaek, on the way ke JB aku ternampak eksiden
Teke kete ape?!
OK, tak payah teke...
Aku bgtau...
Mini cooper ok...
Jalan yg same, menuju ke selatan..
Berpusing siot kete die...
Tayar pun da berlipat...
Nasib baik body kete tuh ok..
So, I guess passenger kalo ade lah and the driver selamat lah kot..
Pas nih mesti korang wondering mane nape aku tak amik gambar eksiden tuh kan?!
Kalo aku amik kang,aku pun join skali kot berpusing @ sewaktu dgn nye...
Tangan ade 2 aje dan perlu utk pemanduan...
Tak dapek nak amik gambar memang teringin nak amik pun..huhu
Sekian

No comments: