Tuesday, May 5, 2009

Yay!!!

Knape aku yay....
Ari nih aku kne marah dgn klien company aku...
Projek yg aku br jek handle...
Bukan susah pun..
Handle claim jek...
Tapi nak wat cm ne....
"I nak jumpa bos u. I tak mau lg deal dgn **z**"
"Ok2...Boleh2"
Eleh...
Nak jumpe bos aku plk...
Jumpe ler..
Ade aku kisah...
Yg pelik nye tuh, walopun pas kne marah kau2 miaw nye...
Aku msh jatuh cinte dgn keje ku ini...
Dr aku mule2 stat keje lg..
Aku tau, aku akan jatuh cinta dgn keje ini...
So far, aku da keje sebulan nih aku blh kate kan yg aku da jumpe cinta baru...
Iaitu keje aku....
Syukur Alhamdulillah....
Lame aku tanam anggur utk dpt keje nih...
Akhir nye...
Sok aku kne jd minah despatch kejap...
Anta2 dokumen...
Suke jek aku..
Janji aku tak yah duk opis...
Ngantok ler duk opis...
Skrg aku mo tdo...
Daaaaaaa......

No comments: