Saturday, May 16, 2009

Khas utk Adik




Dik, name makanan Dol Sot Bi Bim Bap
Agk cun kan mangkok die...

Entry kali ini khas buat adik yg berada di Brunei yg bes itu...
Adik jgn jeles yek...
Hehehehehe....
Kimchi pun yong mkn dik...
Boleh thn lah rase die...
Owh ye dik, yong mkn kt fud court mid valley jek...
So, tak rs sgt lah keKoreanan nye...
Tapi tak pe dik...
Nnt awk blk kite carik kedai korea trs ok?!
Hehehehe...
Owh ye...
Walopun kat food court, org yg jage stall tuh org korea...
Die greets in korean...
But toooooo bad I dun remember who to say thank u in korean...
Wish u were here...(NOT!!!!!!!!)
Hehehehe...


4 comments:

e.i.n.e. said...

kam sa ham ni da = thank you.

aku x makan korean bi bim bap lagi. mesia punye hehari aku makan.

nampak sedap.

aku said...

aku rs, rs mkanan nih pun mst agk2 da di melesia kan...
mcm sushi king...
rs pun da agk2 kemeesiaan...

bii said...

nti kte g mkn kat pavi ade kedai korean..
kat sini pun ade, lagi sedap kimchi tu korg beli pastu mkn ngn nasi goreng..pergh meleleh sedaap..then mkn x pancake sayur tu?komfem xreti order..nahh tu ade org jwb kam sa hamida utk formal..kalo biasa2 komapta!annyong onni!gal g nae?haha,g cari kamus korea..

Anonymous said...

hye...sy biha...heee ingt tk..anywayy..smgtnyer makan mknan korea...heheee