Friday, February 12, 2010

Lady Driver...


Org yg nak aku cite nih bkn aku...
Walopun aku ade lah lady driver...
Tapi aku rase aku tak lah bwk kete mcm org gile @ blagak @sengal nak mampos....
Al kisah...
Seperjalanan aku nak balik dr keje nih...
Aku TERsalah masuk jalan...
Aku pun nak cilok lah ke belah kiri...
Ye aku tau,aku juge bersalah kerane nk cilok2 jln
Ade byk jugak lah kete kan..
Yg tak nak benti aku tak kisah lah...
Tak de lah nak marah sgt...
Mmg jalan diorg pun...
Patern LADY DRIVER:
1)jln slow..break2 plk tuh...tak nak bg aku jln,laju je lah...jgn break2..
2)jln slow gak...pas tuh usha2...
3)nih yg paling hangin nih...1+2 pas tuh smbl cakap tepon...mmg haram bes...
Patern yg ke3 itu betul2 buat aku hangin...
Pompuan bwk kete mmg cm tuh...
Gile nak tnjk bagus...
Hish....
Tuh blm kire yg sengal ubi tuh...
Yg bwk membabi buta....
Hish skali lg...

2 comments:

fan DIL said...

ape ygg telah terjadi??cube terangkan dgn lebey detail lagik..hehe

aku yg DIL said...

hehe...
xde lah pape sgt..
cume geram bile pompuan bwk kete..
especially kt kl nih...
tah pape tah...
mcm bgs btl..
hangin jek...