Monday, February 22, 2010

Kalau Parah Nanti....


Entah knape lately nih taman bunge yg saye tutup utk public itu makin mekar..
Saye pun tak pasti atas sebab2 ape...
Mungkin saye sendiri yg tabur kan baja nye...
Kerane tiade pun penabur nye...
Ade kah kerana skrg musim bunge, jadi ianya mekar dgn sendiri?!
Saye sendiri kurang pasti...
Saye rase die tak tabur pun baja nye...
Die cume lalu je d taman bunga saya nih...
Saye tak rase die pandang pun taman bunge saye ni...
Tapi....

Kawan saye pesan supaye berhati2...
Takut nnt parah...
Ape yg parah?!
Taman bunga saye?

Mcm mane taman bunge saye blh jadi parah?!

Tapi bile tibe hari taman bunge saye parah,
Saye akan kate pd diri saye sndiri..
PADAN MUKE!!!!!
Padan muke saye kerana sngaje nak cari pasal...

Sekian..

Yang Ikhlas,
Penjage taman bunge itu :)

2 comments:

teman said...

hahaha.. tahu xpa.. ati2 weh.. jgn over excited

aku yg DIL said...

baikkk...
harus berhati2...
tengkiu2