Tuesday, March 15, 2011

Malin's Reception

Di saat-saat tsunami sedang gempar diperkatekan, aku nak update blog nak cerite pasal wedding malin.
Aku nak upload gambar.
And guess what?!
Aku lupe bawak hardisk hari ni datang ofis di mane aku hari-hari bawak selalu nye.
Di mane dalam hardisk aku tuh terkandung nye gambar-gambar wedding malin.
So macam mane nak update?!
SEKIAN!

Sedikit update...
Butir-butir lanjut, boleh refer blog yan...
Cerite die lebih kurang aku jek.

nih jek gambar kak anim yang ade...

die terpakse pulang awal kerana masalah dalaman...hehe...


Tahniah Malin!
Semoga berbahagie selalu!

1 comment:

ANTI RAYAP said...

Basmi rayap ….Jangan tuda lagi
Rayap akan terus berkembang sampai makanannya habis.
Kondisi tanah merah yang banyak dijumpai disekeliling kita, tempat suburnya perkembangan rayap. rayap merupakan salah satu serangga yang sangat mengganggu. Kerusakan akibat rayap sudah banyak menimbulkan kerugian, utamanya bila timbul pada struktur bangunan. Dan rayap tak hanya merusak struktur bangunan, melainkan juga menyerang lantai kayu, perabot, .
daerah di Jabotabek yang paling banyak terdapat rayap adalah Bogor dan Jakarta Selatan. Namun sekarang karena banyaknya tanah urug untuk bangunan yang diambil dari daerah berayap itu, maka koloni rayap