Friday, March 11, 2011

LATELY

Lately nih aku rajin pulak blog walking.
Antare blog-blog yang menjadi favorite aku sekarang keretamayat dengan aididmuaddib.
Ade jugak teringin nak buat blog yang infomatif dan ade pengajaran macam diorg..
I guess it just not my style nor my thing.
Aku stick lah kepade bende-bende merapu semue nih jek..

Letih ler jadi aku nih...
Betul.
Tanye cho, yan, abg tortis dan ramai lagi...
Hahaha...
Kan yan kan?!

Yesterday, there this senior engineer kat ofis nih tanye aku...

Do you know any contractor?

Erk..
Wait...
I dont...
I'm in A consultant company and I DONT KNOW ANY contractor...

Again with other question.

How long have u been here?
What project have u handle since?

Erk lagi...
Aku dah 2 tahun kat sini...
Yeah!
What have Ive been doing?!
Dem ADILAH!
Seems like YOU HAVE BEEN DOING NOTHING.

Cari?!
Ye, aku tengah sangat kuat dan gigih mencari kerja lain...
Aku rase kalau email tuh boleh campak segale resume aku email kan, aku rase aku dah lemas dengan segale bapak resume bagai..
(Ade orang kat luar sane nak cari kuli?)
(Ye yan, aku memang nak jadi lecturer macam ko..Kini aku gigih mencari/mengisi borang program SLAB)

Mode: pasrah dengan kerja ini!
Sob sob...
Aku rindu en not sooo boss aku..
Huhu...
Rindu die bagi keje...
Tak suke orang yang ganti die nih bagi aku keje..
Sob sob lagi..

Adilah, do this, do that...
Need it before 10am.
Bla bla bla...
Need it by today...
bla bla bla...

Hmmm.....
Aku rase macam same jek en not sooo boss dulu, cume hmmm...
Tah lah...
Sebab dah biase terima arahan dari en not soo booss...
Orang lain tak dapat ganti die di hati ku ini..
Ewah...

**Pn Boss baru sebut name en not sooo boss aku**
**Hmm....rindu lah plk**
**Aikk...dah macam orang angau plk aku..haha**
**Hahaha lagi...nampak sangat tengah mengarang kat ofis**

OII!!!
Buat keje lah!!!

No comments: