Tuesday, March 22, 2011

Kecik Ati :(

Pagi ini I kecik ati tau...
Sob Sob....

What do I want in LIFE?!

Aku nak kawin ke?
Nak...
Tapi bukan sekarang...

Aku rase aku tak ready lagi lah...diri sendiri pun tak terjage lagi..

Bende tuh comes naturaly...

Ye ke?!

Rase macam tak puas nak mengarut2 lagi...
Sampai bile baru rase puas....

OK2...
Sebab utame aku meroyan2 ini adelah sebab......
Ye!
Aku jealous...
Jealous dengan orang yang senyap2 jek...
Yang tak kepoh lagi kecoh macam haku nih....
Yang ramai satu dunie tau aku ade tortis boirfren...
Sorry tortis, not pressuring u at all...really...
Diorang nih, tau2 dah nak atau dah pun tunang...
Pas tuh terus nak kawin...
Tensen....
Jealous....
Kalau tau dulu-dulu tak aku kecoh lagi kepoh ye ke?!bukan memang kepoh ke?

Benchmark aku pun dah nak menamatkan zaman bujang nye....
Umur die 29...
Die pun senyap2 jek...
Tau2 nak tunang and kawin...
Haish!

Yan, kak anim, ecah dan ain yang lain-lain juge,
Korang kalau suprise kan aku dengan berite yang tibe-tibe tak suke.tak suke.tak suke macam nih, memang tolong lah buang aku dari frenlist korang dan buang lah no aku aku speechless...


5 comments:

People said...

hahahah klu tunang senyap2 xpe kan...kawen nnt br heboh2 hahhaha....

budakcute said...

hahahah..spt nye aku tau sape yg tunang nih...hahah. sbb aku baru lpas comment album tunang die :p

Cik Qemm said...

haih my dear ni.. ape cmtu pulak. enjoy dear!

eine said...

weh, dil. bape bulan notis kene bagi kalo nak kawin/tunang nih? hahaha. yg penting aku kawin, korang baju sume satu kayu. hahahaha.

DIL said...

I will cik qemm...dun worry...
sekali sekale meroyan...

ain,ko da tak lame lagi ke?! siap tanye2 dah nih...
1 kayu no hal...sponser jek ler...