Wednesday, July 14, 2010

KeredhaanNya

Itu yang patut aku buat..
Tapi ape yang aku buat:
pening kan kepale cho,adik,yan dan mereka2 yang sewaktu dengan nye...
Maaf yek mereke2...
Terime kasih yek mereke2....
Tahan jek melayan aku yang menyampahkan nih...

Silent is golden...
Sometimes,
Silent is brilliant...
But its me here...
ME!!!!
As in ME!!!!
Reti plak silent nye?!
Ade ke dalam kamus hidup aku perkataan silent nih...
But somehow, I have to adekan...
Cukup2 lah semak kan hidup mereke2 yang aku sentiase semak kan..
Hehehehehe...

Kate mereke2 yang baik hati yang aku slalu semak kan itu,
Kejap jek aku nih...
Nanti bile ok,bukan main...
Kuat meroyan...
Hahahaha...
Ade sape2 nak deny?!
Hahaha...
Mesti tak de...
Aku pun tak tergamak nak deny..
Kalo nih comment @ status kat facebook, aku nak tekan button like da...
Bukan setakat like jek,super duper powerful like pnye...
Hahahaha...

So people,adilah the meroyan is back!!!!
Hahahaha...
And I personally pray it wont be long...
Coz, I pity mereke2 itu...
I dont pity me...
Padan muke me!!!!
Sendiri cari pasal...
Bukan org suruh pun...

Ok...
Kemeroyanan aku harus berhenti sampai di sini saje...
Sekian...
Semoge meroyan ini pergi dan tak datang semule..
Tolong lah...
Kasihan mereke2 itu...
Peace no war...
Mafia war kadang2 tak pe tuh pun da lame tak main...bz giler...ceh2
Hehehehe....

No comments: