Monday, July 26, 2010

July 2010

Tadi check2 organizer aku...
Rupe2nye....
So many things had happen in this july...
Infact, july blm pun habis...
Masih ade berbaki 4,5 hari lagi...
Tapi...
Macam2 dah berlaku rupenye...
Rase macam perkare2 yang boleh berlaku untuk at least setengah tahun tapi da berlaku dlm mase tak sampai 1 bulan...
Baik dari segi keje ataupun bukan keje...
Cepat betul mase berlalu...
Tak sedar pun....
Isk2....

Where should I start?!
Bulan ni,ayah n ibu da blk kl n blk smule ke brunei pun...
Bulan ni,dapur ade 2 barang baru sempat ayah beli..hehe
Bulan ni,ayah telah d pertemukan dgn faiz tak kesah ler officially ke unofficially...anyway,for the first time ever in human history lah
Bulan ni,aku ade amik cuti 1 hari ye yan,aku saje nak bazir cuti...saje nak spend time dgn ibu n ayah...cewah...
Bulan ni,aku da penat gaduh dan baik dan gaduh dan baik smule dgn faiz bile gaduh,penat ler...bile tak gaduh,bes ler..merasa kan seolah2 dunie ini ku yg punya...hehe..ye ok...aku mmg dramatik..tahu!!
Bulan ni,masuk hari esok da 2 kali aku ke JB...
Bulan ni,aku da tgk teater uda dan dara..tgk movie sex and the city, despicable me dgn eclipse..
Bulan ni,aku da 2 kali pegi karok...
Bulan ni,mkn meatball ikea...
Bulan ni,3 kali aku makan nasi lemak..ade yg untuk breakfast,lunch n dinner demm!!!
Bulan ni, da 3 kali aku makan sate kalo tak silap lah
Bulan ni,aku pegi wetworld kt shah alam...
Antara bulan nih yg blm berlalu lagi:
Jumaat malam nak g makan ikan bakar kt melake...
Sabtu pagi nak pegi mandi air terjun..
Sabtu malam ade nite run...
InsyaAllah tuh sume dalam bulan ni jua...

So,penuh kan bulan july aku?!
Aku pun pelik..
Asal penuh sangat..
Sempat pulak semua berlaku dalam mase kurang dr sebulan nih...
Ketentuan....

Wow....
Tahniah dil!!!!
Sile perlahan kan hidup anda utk bulan depan dan bulan2 seterusnye...
Sekian...

4 comments:

teman said...

bulan ni, duit aku pun laju ja keluar

aku yg DIL said...

betul kak kr...btl sgt...haish

e.i.n.e. said...

oit, ko cuti ke hari ni gi wetworld? kekekek!

aku pun penat july ni, memacam weh, sakit kepala. tapi best. =D

aku yg DIL said...

ape plk cuti...g ari ahad ari tuh ler..ape daaaa...