Wednesday, April 21, 2010

Pertama....

Boleh ler aku pki g wedding kawan2 aku yg berduyun2 nnt....
Tengkiu2...

Percutian ke KK kali membawe aku,cho,adik dan tunggak utama ibu selaku timbalan menteri kewangan yg agk strick dr menteri kewangan..huhu
Kwn2 geng bas skolah ibu pun turut serta...
Tapi bukan sume...
Anty Ros dgn Anty Mas...

Tujuan utama entry kali ini ade utk memberitahu aku dpt hadiah literally hadiah,ok...ibu dgn ayah juge byk bg hadiah..termasuk percutian ke KK ini..tengkiu ibu n ayah...
Dapat hadiah dr anty Ros...
Tuh..
Beg tuh...
Thanx anty...
Hehehe...

Mmg aku suke...
Tapi name aku nak beli tuh tak de lah..
Tapi mmg pakai slalu blasah ibu punye jek...hehe...
So, skrg da ade beg...
Tak ler pki ibu pnye lg tak ler ibu bising lg...beg je lah yek bu...lain2,tetap blasah lg..hehe lagi
And again....
Thanx to Anty Ros :D
There's Anty Ros, Ibu and Anty Mas
antare ahli2 geng bas skolah ibu

No comments: