Sunday, December 20, 2009

Tag : Untuk Org yg Rajin...

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- Herm...food kot...

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
- Omnia tp pki duit plastik

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
-Next question

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
-Hampir 5 tahun..

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
-Cinta?!Ape tuh?!

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
- Peddington House Of Pancake...sedap gile pancake die...dammit...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-Rage by jonathan kellerman (blm abis2 lg bace nye)

8. Nama penuh anda?
- Nur Adilah Binti Kamarudin (spt dlm ic,alamat nak?!)

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
-Kedua2nya...ibu juge ayah

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
-Sume yg perlu jumpe da jumpe kot....

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
-Mane cukup 8..aku ade beratus2 kawan rapat...next question!!!!

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
-Saye masuk kan dlm mesin basuh,lalu mesin basuh itu mencuci kan utk saye....

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
- Brunei..Duk bawah ketiak ibu n ayah

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
Aku amik dr kamaliah anim jd die:
-tdo awal, tp aku suke tepon ie tgh2 mlm bute...
-die suke scandal (kontrovesi tak statment nih?hahaha)
-die mempunyai 2 org sunshine
-seorg lecturer d poli merlimau
-blm blanje aku lg dgn gaji die..aku nk chillis...

15. 8 perkara yang saya gilai?
- tgk tv @ movie
-makan : meetballs, chillis dan mcm2 lg
-berjimba2 bersame2 rakan
-tdo
-bsb (msh lg ok)
-terbaru : new moon ( tak pasti team jacob ke edward..22 pun bes n yummy)
-extreme activities (recently je nih)
-cute babies n kids...


16. Pelukan atau ciuman?
-Dr sape?!

17. 8 buah buku yang paling baru dibaca?
-Rage by Jonathan Kellerman yg aku bace da dekat lebih sebln yg blm abis2 lg...

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
-sume pun layan..

19. mari main TAG orang lain.
-sume yg nk wat, mari ler wat..jom2..

1 comment: