Saturday, December 19, 2009

Entry Utk December Ini..

Lame gile gedabak aku tak update blog...
Banyak je cite menarik, cume mase tak ade...
Biase lah..
Bz dgn career...
NOT!!!!!
Sebab ofis aku tak de internet....
Hahaha....

Cume kali nih nk cite pasal perangai org...
Kate2 ni ibarat pedang yg kite tak nampak tp boleh menghiris...
Khamis pagi ari tuh ade meeting utk projek yg tgh ade dateline nih...
Ade lah sorg makcik nih (jawatan die non-exec dimane aku adelah exec ok) suda sound anak2 buah die..
Jumaat, sabtu, ahad nih kene dtg keje..
Ewah..
Sound anak2 buah die tak pe ler..
Aku bkn anak buah die kot..
Ewah...
Siap sound jgn nak cuti ke mc ke el plk...
Dateline khamis dpn...
Aku senyap jek...
Aku tgk jek makcik nih..
Amboi2...
Die ke yg tentukan sakit mati org nih...

Alkisah...
Nak jadikan cite...
Ptg nye die kelam kabut bile dpt call...
Tak sempat tutup pc da blah..
Aku yg kepohci nih tnye2 r ape terjadi...
Rupe2nye anak die pengsan..
Kne anta hospital....

Aku dengan bangge nye sound lah blk...
Tapi makcik tuh da blk lah...
Lain kali jgn nak pass remark kate jgn mcm ke el ke kan...
Kite tak tau ape yg bakal menimpe kite...
Allah bayar cash....

No comments: