Sunday, December 20, 2009

Masih


Susah plk tak ade aktiviti ujung2 minggu nih...
Aku yg pilih...
Malas nak kuar...
Nak duk umah jek..
Tgk tv...
Layan fesbuk..
Update blog..
I did that...
Know what I did some more?!
Aku bace entry2 aku yg lepas..
Aku bace entry yg aku cite kan tentang aku kehilangan amin...
Guess what?!
I tot I am over it?!
Tot dat I would not b sad anymore...
Well I'm not...
Mcm mane pun aku ade crush kt org lain..
Mcm mane aku cube cari c penyiram utk tmn bunga ini,jauh d sudut hati:
Aku mau kan amin...
Amin yg telah tiada itu...
Ingat kan da hampir setahun aku akan ok...
Aku tak rupe nye...
Dammit dil!!!!
Terima lah ini takdir Allah...
Amin tak akan kembali...
Orang mcm amin juge TIADA kt dunie ini...
Terima itu DIL!!!!!

Maaf...
Emo d petang2 ahad...
Aku hidup juga atas kesabaran yg Allah kurniakan ini...
Syukur Alhamdulillah...
Sekali lg, dan aku akan ulang berkali2 pun...
Aku syukur aku punyai kawan2 yg baik...
Ramai kawan2 yg baik..
Kadang2 aku rase what have I done to deserve such a wonderful frenz like u guys...
Thanx a million...

1 comment:

People said...

sob...sob...mmg arwah tiada ganti and x kan ada yg sama. But one day u'll find sum1 u can accept wholly hearted and same goes to him. Al-Fatihah