Sunday, November 1, 2009

Time Travelers Wife


Hari sabtu telah di habis kan dgn menonton cite nih...
Hmmm....
Bape bintang nak bagi?!
Tak yah banyak2 lah...
Not recommendable sgt lah...
Cite die aku rase terlalu mengarut....
Nak wat synopsis pun tak tau cm ne...
Terlalu tak masuk akal utk di ulas kan...
Itu pendapat aku lah...
Ape2 pun..
Lepas tgk cite nih, aku mmg sgt bersyukur yg aku tak tau waktu kematian seseorg itu lebih awal....
Btw yan, papadom aku blm tgk lagi...
Tak tau lah bes ke tak....
Aku dpt mix review..

6 comments:

----yan---- said...

ader org ckp best..jom je le tgk..bg puas ati...then, bole le cete kat blog nnt..hihihi

aku yg DIL said...

ok...
tp kne tgk 2 cite..
xmo tgk papadom jek...
nnt tak puas....

Doctor_Mistress said...

Papadom beshhh....aku gelak dr awal smpai abes citer. Gegar2 perut aku smpai ade at one part, aku hampir terjatuh dr kerusi and tergolek kat tangga (maklum la dok plg tepi) sbb gelak cam nak mati. dah la ngah kua ngan scandal, ilang ayu tgk citer tuh....

aku yg DIL said...

skandal mane plk ko nih kamaliah..
yg menyebabkan awan mendung tuh ke?
hehe

----yan---- said...

haah, skandal mn plak nih kamaliah...

weh dil, skrg dh ader 3 cete...dh 2 org ckp pisau cukur best..tp aku xsuka maya karin sgt..so xtengok pn xper.....

aku nk tgk papadomjgk!!!

麻辣鴨血Maggie said...
This comment has been removed by a blog administrator.