Sunday, November 22, 2009

Minggu Lalu : 14 & 15 Nov

Sabtu:
The plan was, aku ke kajang umah kak huda (kakak yan) pas tuh kite ke alamanda kalau sempat g tgk movie dlu then jumpe ecah..
Yg jadi: aku TAK sesat ke umah kak huda tp yan yg salah bg direction...
Macam biase...
Gedebuk gedebak aku smpi da kul 4..
G alamanda, tak de movie yg seswai ms nye nak tgk...
Btw, yan mlm nye perlu menganta anak buah nye ke klia...
Las2...
Pusing2 jek alamanda tuh...
Yg aku br 1st time smpi...
Jumpe ecah...
Borak2....
Mcm biase...
Membuke kisah2 silam kami..
Bes2....
Yang paling bes ecah blanje nandos...
Kalo aku tau awal2 ecah nak blanje, aku da mintak mcm2 da...
Hehhehe...
Pape pun thanx utk cik lecturer utem:siti ecah...
Lain kali blanje chillis plk eh...

Ahad:
Kuala Gandah, Lanchang, Temerloh...
Aktiviti utame: naik gajah n mandi dgn gajah (nope..the gajah is not me...its real gajah olrite)
Tapi disebabkan kan air sungai naik, tak dpt mandi dgn gajah...
Dapat naik jek gajah...
N 'gajah2' sume mandi jugak air terjun yg ade kt c2...
Keseluruhan aktiviti ari ahad nih adelah back to nature...
Bes giler...
How know animals can be fun...
Bagi makan animals....
Eh...
Macam2 lah...
Bes2....
Lagi bes pasal pegi dgn diorg nih...
Mmg fun abis...
Diorg itu ade lah terdiri dari :
Kak ayu, kak nazie, kak pitt, kak cima, den, dan, nijie, kak intan dan kak yatt...
Sume kwn2 cho nih...
Next ke mane kite lg nih?!

Kesimpulan:
Weekend yg bz dan penuh dgn aktiviti...
Kalo tiap2 weekend mcm nih mmg bes...
Baru lah LIVE LIFE TO THE FULLEST.....

No comments: