Sunday, August 8, 2010

Tahniah!!!!

Nampak baju yang bersusun di atas?!
Tidak...
Itu bukan baju yang aku baru angkat dari ampaian lalu aku lipat...
Tidak...
Itu bukan baju jiran sebelah yang aku pun tak tau sape name nye..
Itu ade lah baju-baju-baju bape kali nak baju sebab aku da beli 12 helai baju tanpe rase sedikit bersalah pade 'kawan baik' aku a.k.a duit plastik ku yang aku beli...
Hahahahaha...
Cara?!
Ye...
Termasuk tali pinggang itu..
Tu belum lagi ade sepasang kasut mase aku amik gambar nih,kasut kat bawah...malas nak turun..huhuhu
Ye...
Aku gile kasut...
Aku da beli 3 pasang kasut utk bulan Julai dan Ogos ini saje...
Kenape?!
Why o why?!
Kenape kasut2 dan baju2 di luar sane perlu sungguh menarik dan menggoda?!
Bukan salah aku sepenuh nye...
Kerane mereke yang bersalah menggoda aku....
Akhir sekali...
Tahniah kepade diri aku sendiri..
Sekian....

2 comments:

e.i.n.e. said...

oi, mane sale baju yg sampai ko beli 12 helai ni tak cakap kat aku pon??? hahahaha!

aku yg DIL said...

F.O.S!!!
Belt kat nichi...dgn kasut...hehe