Monday, August 9, 2010

GCB


GCB...
Gemok...
CB tuh tak tau lah ape..
Nak sgt makan GCB nih...
Ngade2 nih...

Tengahari nih jadi ke nak makan mekdi?!

JADIIIII!!!!Kalau tak jadi,saye nangis...

Eh, jangan lah sampai nangis...

Aku lah tuh yang sampai nak nangis...
Kate ngade lagi dramatik...
Huhuhu...

*Malas nak surf tenet utk cari maksud,jadi sile beritahu aku*

Nak makan ape?!

GCB!!!!!!Tapi air nak tukar air sprite

*Mekdi ampang park tghari nih tak ramai org...Macam tak caye...Hmmmm*
*Lebih kurang 5 minit kemudian*

(Dalam hati jek)
YAY!!!!!
Akhirnye...

Ape maksud GCB nih?!

Grill Chicken Burger...

Ye ke?!

Tah..Agak nye...

Ler..Main blasah jek nih..Bukan gourment chicken burger ke?!

Tah...

Penah makan?!

Tak..

Tak pe,nanti rase saye punye..Makan fillet o fish jek,kenyang ke?!
*Ikut perut aku nih memang lah tak kenyang kan...haha..*


Ok...
Sedap..
I like...
Adik yang da makan smlm kate die tak suke sanggup tuh tak nak rase adik nye GCB smlm sebab nak makan ari nih dengan En Taman..
Hehehe..Ok ye..aku memang ngade2..tak perlu korang bagitau


Laaa...
Tu je ke cite nye...
Buhsan jek cite minah nih...
Hahaha..

Jika itu dialog dalam hati korang kan?!
Hahahaha...
Then again, nih personal blog aku...
Trime kasih atas segale kritikan dan komen2...
Tapi kalau tak suke blog saye, sile tak suke dalam hati jek atau luar hati atau suka hati kerna saye tak pedulik...
Huhuhu...
Ini blog saye...
Saye memang suke merapu dan merepek..
Sekian...

nota kaki: Saye suke En Taman, eh silap...saye suke GCB

No comments: