Sunday, May 23, 2010

Maaf...Ini Cerite Gross...


Gross kan?!Itu gigi yg dicabut dan kapas yg da ke brape tah tp masih berdarah...ouch..

Hari itu aku pegi cabut wisdom tooth ku…
Siap kne surgery ok…
Coz gigi itu tak kuar..
Dokter kne belah gusi…
And stitches…
BES……
Yang penting dapat MC 2 hari..
Hehehe…
MC utk tido..
Jadi aku tido utk 2 hari itu..
MC memang bes…
Tapi sakit nye, bleeding nye mak aaiiiii…
YUUUMMMMM…
Bes sgt…
Nih dah nak masuk hari ke 5 pun masih sakit…
Haish…
Hangin tul…
Nak makan pun susah….
Tapi tetap makan…
Jangan risau…
Aku tak akan kurus sebab sakit gigi ini…
Kalau lah boleh….
Hahahahaha…

4 comments:

amoi said...

ala..aku bru nk ckp kurus ah ko cenggitu..

aku yg DIL said...

haha...
kalo ilang ingatan pun pasti aku tak kurus...
sbb masih igt mcm mane nk makan dan ape yg sedap...haha

----yan azna---- said...

aku rs nk mkn meatball..mlm td ina msk spagheti tp lupa nk beli meatball..makan/..makan...

aku yg DIL said...

jom jom jom