Thursday, April 23, 2009

THAT'S IT!!!!!!!!

Alkisah cite nye..
Aku kuar ofis kul 5.50 (Yeah...aku org petame blk walopun aku budak baru...lantaran pemergian aku ke pintu kuar ofis td di iringi oleh pandangan bos ku...sori bos, staff baru awk ni suke blk awal)
Jln2 ke smpi ke lrt pukul 6.05...
MasyaAllah...
Rmi giler org....
Punye lah bukan mcm sardin da..
Aku pun tak tau ape ke rupe nye tah....
Anyway, aku rs aku dpt naik hanye lrt ke 18 kot (hahahaha....ke 6 kot)
Punye lah ramai umat manusia nye Ya Allah....
Aku dpt naik lrt pukul 6.30...
Tak ke nearly setengah jam aku tngu tuh
THAT'S IT!!!!!!
Dpt gaji nnt aku nak drv g keje....
Paking lantak ler...
Nnt pk walopun ofis ku itu mmg ssh nak paking...
Hish...
Bengang tul...
Sungguh Allah menguji kesabaran aku....
Hahaha...
Itu jek nak cite...
Rs cm aku da smpt xced kredit limit punye kesabaran....

3 comments:

----yan---- said...

pak supir ko xdtg amik ker..hahaha

Cik Qemm said...

syg,memang cmtu la naik lrt time keje.haish~

manje ye.

aku said...

pak supir tuh eksen giler...
sape lah aku nih...
kalo ko,die dtg amik kot...
hehe...