Monday, August 10, 2009

Hari ini bukan semalam...

Ari ni bos cuti...
Aku dgn sgt senang ati blk awal...
Mcm lah sblm nih aku tak blk awal kan..
hahaha...
"Lagi 1, awak jgn lah blk awal sgt..Bos tuh kdng2 pas waktu keje die suke tgk2 sape yg ade..Sape yg blm blk lagi wat keje"
Ade org penah ckp cm tuh dgn aku....

Fakta2:
1) Setiap hari aku mst smpi ofis b4 kul 8 pagi...(ade jugak yg dtg awal pd aku tp blk lmbt..aku tabik lah die)
2) Aku kdng2 tak pegi lunch utk siap kan keje supaye aku boleh blk awal...
3)Dan byk lagi yg malas aku nak cite...

"Ala...awak nak blk awal2 bukan ade ape2 kan umah"
Ala..Aku nak duk lame2 kat ofis bukan ade ape...
hahahahaha..
Da ler tak der internet kne kongsi...
Nak update blog pun susah...
Ape tah lg nak bace blog kawan2 aku....

Lagipun...
Hari nih las day@nite adik kat cni...
Luse die da blk Brunei...
Sok mlm tido umah kwn ibu yg akan blk Brunei same2 dgn die...
Kire nye ari nih ari layan adik lah...
Ari2 pun ade layan die...
Mcm2 nak mkn nye...
Layan kan aje....

Tadi adik bagi aku dgr lagu indon...
Sape tah nyanyi nye...
Tapi tajuk nye 'Single Happy'
Aku tak jumpe video nye...
Aku paste lirik je lah ek...

Lirik Lagu Oppie Andaresta - Single Happy

Mereka bilang aku pemilih dan kesepian
Terlalu keras menjalani hidup
Beribu nasehat dan petuah yang diberikan
Berharap hidupku bahagia

[*]
Aku baik-baik saja
Menikmati hidup yang aku punya
Hidupku sangat sempurna
I’m single and very happy

[**]
Mengejar mimpi-mimpi indah
Bebas lakukan yang aku suka
Berteman dengan siapa saja
I’m single and very happy

Mereka bilang sudah saatnya karena usia
Untuk mencari sang kekasih hati
Tapi ku yakin akan datang pasangan jiwaku
Pada waktu dan cara yang indah

Back to [*][**]

I’m single and very happy

Waktu terus berjalan
Tak bisa ku hentikan
Ku inginkan yang terbaik untukku

Yup..
I'M SINGLE N VERY HAPPY....

5 comments:

budakcute said...

suker lirik die... tp x pnah dgr lagi lagu ni. nnt nk carik ka youtube

WNA said...

aku knal kan minah tu?
haha.

yg suke sibuk tu ek?

auramerah said...

adik ko dh balik..aku pn cedey..huhuhu

DIL said...

aah qemmal....
sape jek lagi....

ko pun sedey yan...
ko ikut blk skali lah...
hehe

bii said...

hahaha..kayan,meh2 sini.temankan adik ye..