Monday, May 23, 2011

Nur Kasih




Di kesempatan (jumaat) yang lalu, aku telah sempat menonton movie Nur Kasih ini...

Sebelum itu, aku memang tak pernah ikut series die....

So, sesungguhnye aku memang tak tau macam mane cite die cume tahu dari pemceritaan Tortis aje...


Aku bukan nak cite tentang sinopsis nye...

Tu boleh bace tempat lain...

So, ini adelah pandangan dari orang yang tak pernah menonton series die ok?!


Hurmmm....

Oklah..
Tak cliche macam cite melayu biase...

Kisah cinta yang tak cliche...

Something new...

Ape kate orang tuh?!

Sinemotografi ke ape tah?!

Memang cun lah..

Scenery memang cun.

Buat ko rase macam nak pegi jordan jek...

Akhir sekali...

Kalau cincin wife korang hilang, jangan lah pegi cari...

Beli aje yang baru...

Kalau tak nanti jadi macam cite Nur Kasih nih plk...


**Errrr...aku personally tak suke sangat Tizz tuh...

Tapi kire die memang boleh berlakon lah...

Sebab aku tak menyampah sangat...

Kire ala2 boleh feel lah lakonan die..

I have to admit eventough aku tak suke die,but she's a good actress**


**Errrr lagi.....dari mule aku perasan 1 bende....

Cite nih terlebih bajet tang bedak kot...

Tizz Zakiyah yang putih pun nampak gomak...

ekekekek**

1 comment:

People said...

LIKEEEE......KERANA POST KO INI, MAKA AKU AKAN G TGK NNT...HEHHEHE