Thursday, September 25, 2008

Berite baik utk diri ku

Pagi td xleh smbg tdo pas anta kakak aku kt lrt...
Aku menjd kwn yg baik
Bwk kwn aku pegi 2nd interview di mane die sorg jek dpt, aku tak dpt pn(sedey nye..huhu..)
Setelah agk kebas bdn aku menunggu die utk di interview(smbl lyn kesengalan kak anim..hihi),
agk puas hati lah jgk dgn jawapan yg di dpti oleh yan dari panel2 nye (2 org HR, 1 lg HOD IT Department kot) yg mengatekn IT deparment yg yan apply tuh merupekan deparment yg 1st pngl candidate utk 2nd interview...
In other word, kalo ade pn rezeki aku kt proton tuh, tak semestinye die pngl aku masuk kejelps raye...
Maybe lg 2 bulan atau setahun pn mungkin...
Well at least tak de lah kecewa sgt menanti panggilan pulau dr HR proton...
Aku igt las hope aku jumaat nih...
Kalo by jumaat nih tak dpt kol jgk, aku konsider aku tak dpt proton nih...
Tp since da tuh jawapan yg di beri oleh panel2 yan...
Ade lega lah ati aku nih skit....


Neway... Jus a recap..
Las saturday, 13th Sept 2008 aku tlh memakse yan utk ke walk-in interview di proton shah alam..
End up die plak yg dpt di pngl utk 2nd interview..
Aku xdpt :(
Plan aku nk keje pas raye...
Punah lah harapan aku...
Sorry ibu dgn ayah...
Nmpk nye anak mu xdpt keje lg..
sob sob...
I'm still jobless...
OMG!!!!!

No comments: